Tecar

Tecar

ΘΕΡΑΠΕΙΑ TECAR

ευχάριστη, αποτελεσματική θεραπευτική διαδικασία,
άμεση ανακούφιση από τον πόνο

Τι είναι το TECARPULS της ENRAF NONIUS ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ:
Μια θεραπευτική συσκευή η οποία δημιουργεί ένα βέλτιστο, τοπικό εν τω βάθει θερμικό αποτέλεσμα, με συνέπεια την αύξηση άμεσα της τοπικής κυκλοφορίας, την μείωση του πόνου, την βελτίωση της ελαστικότητας και ως εκ τούτου, την βελτίωση της κινητικότητας. Εφαρμόζεται τόσο σε οξύ, όσο και σε υποξύ και χρόνιο τραυματισμό του μυοσκελετικού συστήματος.

Η έντονα διεισδυτική θερμότητα και η διέγερση των νευρικών ινών που προκύπτει από την εφαρμογή, καθώς και η αύξηση της ταχύτητας μετάδοσης των νεύρων παρέχουν στους ασθενείς έντονη ανακούφιση από τον πόνο. Η αύξηση της θερμοκρασίας διατηρείται για τουλάχιστον 45 λεπτά μετά το πέρας της θεραπείας.

Τι είναι η θεραπεία TECAR:
Η θεραπεία με ραδιοσυχνότητες (Tecar Therapy) είναι μια πρωτοποριακή μέθοδος η οποία μέσω της μεταφοράς ενέργειας χωρίς ακτινοβολία, είναι σε θέση να διεγείρει και να επιταχύνει τη φυσική διαδικασία αναγέννησης και επούλωσης των ιστών που έχουν υποστεί βλάβη, επιταχύνοντας έτσι την αποκατάσταση της κινητικής λειτουργίας.

Η θεραπευτική διαδικασία είναι ιδιαίτερα ευχάριστη για τον ασθενή λόγω του τοπικού θερμικού αποτελέσματος στην περιοχή θεραπείας, της μυικής χαλάρωσης  και της άμεσης ανακούφισης του πόνου.

Φυσιολογικές επιδράσεις:
Οι φυσιολογικές επιδράσεις κατά την εφαρμογή της μεθόδου είναι η αγγειοδιαστολή και αύξηση της μικροκυκλοφορίας στο σημείο εφαρμογής, η αύξηση της διαπερατότητας της κυτταρικής μεμβράνης και η αύξηση των τοπικών μεταβολικών αντιδράσεων, η αύξηση της εσωτερικής θερμοκρασίας καθώς και η αύξηση της ελαστικότητας του μυικού και τενοντώδη ιστού.

Πλεονεκτήματα:
Τα πλεονεκτήματα της θεραπείας TECAR είναι

– Άμεση αναλγητική επίδραση από την πρώτη κιόλας συνεδρία.

– Δραστική μείωση του χρόνου αποκατάστασης με σύντομη επιστροφή στις καθημερινές ή αθλητικές δραστηριότητες.

– Ακριβής και εστιασμένη θεραπευτική δράση σε οποιοδήποτε επίπεδο ιστού.

– Απόλυτα ασφαλής και ανώδυνη.

Ενδείξεις:
Χάρη στις ιδιότητές της η θεραπεία TECAR ενδείκνυται για την αντιμετώπιση μιας πληθώρας επώδυνων καταστάσεων όπως

– Πόνους αυχένα και μέσης (αυχεναλγία, οσφυαλγία)– Πόνους αρθρώσεων και μυών

– Οστεοαρθρίτιδα –Ρευματικούς Πόνους– Φλεγμονές και οιδήματα– Κατάγματα

– Τενοντίτιδες, επικονδυλίτιδα– Χονδροπάθειες -Κακώσεις μηνίσκου–  Μυικές θλάσεις

– Κακώσεις τενόντων και συνδέσμων